click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday 5 November 2017

MISI, VISI, POLISI & OBJEKTIF EKSA




Selaras dengan pelancaran pelaksanaan EKSA di Jabatan Kehakiman Syariah Terengganu, suatu penetapan misi, visi, polisi dan objektif  EKSA telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Induk EKSA sebagai suatu dasar dan panduan utama dalam pelaksanaannya. Misi, visi, polisi dan objektif  ini menjadi suatu penanda aras dan hala tuju utama kepada semua kakitangan / ahli-ahli zon dalam usaha merealisasikan hasrat murni Jabatan bagi dipersijilkan sebagai salah satu antara agensi awam terawal di negeri Terengganu yang telah melaksanakan program EKSA.
 
Uniknya, misi, visi, polisi dan objektif  ini dihasilkan daripada cetusan idea garapan kreativiti ahli-ahli zon sendiri yang mana suatu pertandingan merekacipta misi, visi, polisi dan objektif  telah diadakan di peringkat Jabatan yang disertai oleh kakitangan Jabatan ini sehinggalah terhasilnya paparan sebagaimana yang dapat dilihat. Seterusnya, misi, visi, polisi dan objektif  ini telah diedarkan dan diwajibkan disebarluaskan di kalangan kakitangan agar ianya sentiasa segar di minda dan dekat di hati mereka. Ayuh, EKSA di hati kami!







No comments:

Post a Comment